Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Wednesday, December 1, 2010

Cerewetnyer Tekakku

Selama ni aku bukanla seorang yang choosy bab makan ni...semua bedal..tapi time pregnant memang lain kan?

Masa last pregnant pun cerewetla jugak, tapi tak seteruk kali ni. Dulu cuma tak lalu makan makanan luar..nak masak sendiri..nasib baik larat masak...lain dengan pregnant kali ni memang jarang dok dapo. Pegi dapo utk buat air je rasanya...boleh bilangla brapa kali masak...bukan sebab aku tak tahan dengan apa2 bau...cuma malas yang melampau..

Ada teori mengatakan kalau mengandungkan baby boy..badan kita akan beralkali...so energetik la jugak..emm..kalau ikut pengalaman lepas memang betulla..sbb aku mengandungkan baby boy..takdela rasa penat sangat or malas2. Macam biase je..

Dan kalau mengandungkan baby girl, badan kita akan berasid. Kita akan lemau, malas dan cepat penat..bp pun akan rendah je....

So adakah aku mengandungkan baby girl kali ni? macam ada ciri2 gak dengan kelemauan aku ni..waktu maghrib sure lembik n penat macam lepas bersukan..heran pun ade..

Aku nak bby ape? emmmm ntahla...aku ni jenis tak kisah sgt bab gender..asalkan dapat baby yang sihat...

Oklah dah melalut dari bab tekak ke bab lain plak..hope selera aku makin pulih supaya aku dapat makan dengan lebih pilihan...takdela yang sama je..boringla..dahla 2nd checkup berat aku turun 0.1 kg dr yg 1st..hihi..mcm tak caya berat turun..dulu time tak pregnant bukan main payah nak turun berat badan...

sekian..haha..tetiba je abis idea..

Live To Discover..

No comments: