Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Sunday, December 19, 2010

Bila suamiku meneka-neka

Pregnant kali ni en hubby macam excited dengan baby girl lak aku nampak. Maybe sebab terpengaruh dengan doc homeopati, sebab awal2 pregnant dulu darah aku mcm rendah...90++/60++ je bp. Doc tu cakap kalau maintain mcm tu bp nyer maybe baby girl.

Menurut doc tu lagi, kalau pregnant baby girl, badan ibu berasid, tu yang lemah longlai n penat semacam. Kalau nak dibandingkan dengan pregnant lepas (boy), memang kali ni lain. Dulu macam bertenaga je, takdela semput dada macam baru lepas lari pecut. Tapi nak kata baby girl...ada jugak simptom2 yang sama macam dulu...emmm ntahla...aku terima apa jua gender anak ku...janji sihat..

Setakat ni en hubby dah bagi 2 nama baby girl dan tanya pendapat aku ok tak...nama yg cute2 lak tu...pada aku ok je la...aku memang tak pandai cari nama...nama arwah anak yang dulu pun dia yang carikan...so aku pun heranla apsal nama baby girl je...dia ni macam confirm dpt baby girl. Sume angan2 dia pasal baby mesti melibatkan baby girl.

Contohnya...dia suruh aku blaja jahit skirt budak la...dress budakla..jubahla..emmm sebenarnya aku memang tengah excited nak blaja jahit baju budak...of kos le baju girl...baju boy susah woo nak buat...confirm kena beli je...so bila en hubby suruh blaja jahit baju2 camtu...aku pun terexcited sama..hihi....

Orang kata jangan terover excited...nanti kalau tak dapat apa yang diidamkan kecewa plak. So buat taktau jela...lalalalala....

Live To Discover..

No comments: