Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Monday, December 13, 2010

Aku Dah Kembali Normal

Minggu ni baru masuk 2nd trimester. So mengikut artikel2 yang aku baca, preggy women akan kembali normal spt sediakala sblm mengandung.

Pada aku memang tepatla. Keletihan yang melampau dah kurang, kalau sblm ni lepas maghrib sure penat tahap lari pecut and then trus tertido...selera dah ok sikit...emmm itu jelah kot yang obvious...tapi rasa loya still datang kadang2...cuma boleh tahanla...

Sekarang ni aku ternanti2 baby's kick...rasa macam ada sikit2...tapi x sure angin atau memang dia..sbb lembut sangat kicknya...bilala baby ummi ni nak kick2 ye...mesti comel...bulan lepas masa scan bukan makin akrobatik dia...ummi n ayah happy sangat tengok. Tak saba for the next scan...

Esok ada appointment dengan doktor pakar. Hope diorang scan lagi kan baby? Sebab kalau kat KK kedekut sangat nak scan. Macamla mesin tu diorang punyer.

Apa2pun, aku berdoa sangat2 supaya baby sihat sampai cukup bulan untuk bersalin nanti. No more complication. Aku tau aku ni seorang yang cepat nak tension n marah2. Tapi aku akan cuba kawal diri aku sebaiknya. Cuma harap dapat sokongan dari orang2 lain supaya tak menaikkan kemarahan aku..hihi..teruk sungguh aku ni kan?

Live To Discover..

1 comment:

Ruby said...

doa le aku n baby selamat ye..aku pun teringin mcm kome...