Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Sunday, November 28, 2010

Aku tengok je kalah, kalah je aku tengok

Salam,

Tahniah kepada atlet2 negara dalam Sukan Asia. Raya haji tahun ni kureng aktiviti makan sebab banyak sangat makanan yang aku tak boleh makan. So layan tv jela..

Tup2 terlayan lak channel Arena kat umah mertua...Asian Games...of kosla tengok game yang Malaysia main..negara lain watpe..fuhh penuh semangat kesukanan gak aku ni..macam2 game la aku tengok...

Takraw - perghh memang terrela pemain kita..dok melayang2 dan berlipat2...sampai masuk final..tp masa bertemu Thailand, kecundang jua akhirnya...

Taekwondo (betul ke eja ni?) - aku tengok yang budak pempuan tu..tak ingat nama dia..oleh kerana aku tak paham sangat pemarkahan dia so kurang feel..tapi yang pasti kalah..

Badminton (of kos!) - aku tengok Dato' Lee je la...aku tengok gak beberapa game yang dia menang dan melayakkan diri ke final dan akhirnya jatuh di tangan Lin Dan...emm Lin Dan tu mmg macam kebal bangat...ligat lak tu..macam dapat baca je pergerakan Dato' Lee..walaupun Dato' Lee berjaya heret ke game ke3..tapi Lin Dan macam memang dah plan nk slow kat game ke2 dan kumpul tenaga untuk game ke3 tu...menang bergayala orang kata..

Bola sepak - aku tengok masa Malaysia lawan China@Jepun...lupo lak..hihi..tapi bak kata komentetar RTM..memang menyampahla referee Australia tu..macam dah kena baya jek..sikit2 kad merah..geram sungguh..tapi aku salute pemain Malaysia yang teruskan jugak game dengan bersemangat sampai habis...

Hoki (final) - aku ni tengok final je..hihi..Malaysia lawan Pakistan...juara dunia la konon...game ni aku frust sket sbb pemain negara asyik terlepas beberapa peluang...especially penalty...tangkap bola pun tak kemas..tang tu aku malu sket...tapi maybe pemain kita gabra berdepan dengan juara dunia tu...so semua macam tak menjadi..

Tu je la yang aku layan sepanjang Sukan Asia ni...ada yang tak sempat tengok sebab keje..tup2 dapat emas...so kesimpulannya aku tengok game yang kalah je..hihi..tapi puas hati sebab dapat tengok full game..

Live To Discover..

No comments: