Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Wednesday, December 22, 2010

Tersilap paham

Sebelum ni doc ada cakap pasal kena cek gula dalam darah buat kali kedua...aku ingatkan kena minum gula gak...rupanya tak...dia amik darah je hujung jari...tapi penat sikitla...kena amik 4 kali sehari..

Result lepas minum gula 1st time dulu tinggi sikit gula dalam darah aku. So buku merah aku ditampal sticker kuning menandakan suspected diabetes pregnancy...huuu...sedihnya...aku dah minum bergelen2 air kosong dan memang boleh dikatakan sekali sari je aku minum air manis...kadang2 penah tak minum air manis...minum air kosong je seharian..tapi dia nak jadi gak nak buat macam mana...

Minggu depan aku kena buat test darah tu. Oleh kerana dia amik 4 kali sehari so aku kena cutila. Segan lak nak masuk lambat slalu sangat. Hope kali ni result ok. Nurse ada bagi menu untuk blood test tu. Memang menyedihkan giler menunya...tapi akanku amalkan jua for the sake of my baby...baby, ummi mintak maaf...ummi dah control gula sebaik mungkin, tapi dia jadi gak...ummi harap sangat2 baby sihat....

Live To Discover..

No comments: