Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Tuesday, December 14, 2010

Suspected???!

Baru lepas balik check up dengan pakar. Berat naik 1 kg. Bp ok. Baby pun membesar dengan baik. Cuma satu je yang tak best. Result minum glukos bulan lepas...tinggi sikit kandungan gulanya. Doc kata, max sepatutnya 7.8...tapi result aku 8.2. Aisehh....adakah aku menghidap diabetes??

Dan yang paling membencikan...lepas ni aku kena buat test gula lagi. Kali ni 4 kali minum sehari plak. What???!!! Minum sekali pun dah pening lalat. Rasa nak muntah. Ni nak minum 4 kali. Mampusla aku kalau macam ni.

Aku taula test tu utk challenge badan, tapi nape tak bagi ubat je. Nape nk bagi gula gak????confirmla tinggi gula aku. Macam tak logik je penyelesaian diorang ni. Serba salah aku. Rasa tak mau pegi test, boleh tak? Tapi kalau jadi apa2 nanti menyesal tak sudah pulak.

Setiap kali doa lepas solat, aku doa sangat2 supaya kali ni takde sebarang komplikasi. Tapi nampaknya ada jugak...kena doa lebih lagi ni. Aku dah cuba meng'cool'kan diri. Tapi result2 macam ni buat aku susah nak cool dah. Surela risau. Harap2 baby ok sampaila bersalin nanti.

Anak ummi dah 15++ weeks ye. Tapi macam lambat beno rasanya nak tunggu 36 weeks. Aku insyaallah kena bersalin pada 36 weeks sebab aku penah Caesar sebelum ni. Hope kali ni dapat bersalin normal dan selamat.

Emm kat mana nak dapatkan 2nd opinion pasal minum gula ni ek?

Live To Discover..

1 comment:

Ruby said...

aku penah cite kat doc homeopathy aku...dia pn mcm stuju je bab2 minum gula ni...doc2 mmg dh biasa kot dgn prosidur ni...heran2...