Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Monday, April 6, 2009

Baju hasil jahit sendiri....

Salam semua,

Siannya blog aku ni..macam takde tuan je. Actually banyak yang berlaku dan banyak jugak gamba yang dah ditangkap. Tapi camera lak masuk workshop, yang baru beli tu. Dan skang ni baru beli card reader untuk baca SD card aku ni. So hari ni banyakla yang akan ku upload.

Kisah pertama..hihi..pasal penyudah kelas menjahit baju kurung aku tu..kira dah tamatla lesson jahit sepasang baju kurung sampai siap. Itupun asyik bertangguh je.

Jadi aku pun nakla menunjuk2 baju yang aku jahit tu...cikgu kata OK. Taktaula ikhlas ke tak..hihi. tapi aku puas hati gakla. Akan ku practicekan banyak2 kali sampai master.

Ni dia bajunye...aku saja beli kain kosong supaya ada can nak dimanikkan grand skit. Tapi tak grand pon..haha..



Atas: Ni kain, cikgu aku ajar buat kain dulu, style dia la kot. Pada aku tang pinggang paling mencabar. Jenuh tarik getah tu. Abaikan background ye..


Atas: Ni baju, nampak sangat aku jahit tak kemas kan? susah beb jahit baju kurung.

Atas: Ni pulak baju yang aku potong kainnya pada post yang lepas2. Baju untuk kenduri kawin adik nanti. Lepas habis kelas jahit, terus aku praktis jahit baju ni. Bagi cepat pandai dan ingat...amacam? ok tak aku jahit?

Live To Discover..

2 comments:

lieza said...

cantiklah ruby baju merah bunga2..bagus praktis cepat2..senang ingat kan..

Ruby said...

thanks liza, dr jauh maybe nmpk cantik, dr dekat hampeh..hihi..kebetulan pulak memang nak buat baju, tu yang praktis tu..