Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Friday, March 20, 2009

Menu sihat??

Salam semua,

Sejak akhir2 ni aku mula mengamalkan menu sihat untuk memperkasakan usaha aku nak berdiet..hihi..so aku tercari2la kat internet antara menu2 yang senang disediakan..

Hasilnya...aku terjumpa menu Oat Tomyam di fotopages hanielize...kalau dah namanya oat mestilah sihat, kan? berdasarkan gambar atas ni Oat Tomyam tu yang kaler kuning ala2 bubur nasi tu...senang je nak buat...msk oat dengan air sampai kembang...pastu add pes tomyam..masaknya kejap je...tapi sebab 1st time buat, aku termasak lama smpai kembang sangat...lauknya ikan bilis goreng...sodaaapppnya bilis...dah lama tak makan...kalau tak buat nasi lemak alamat tak berusikla bilis tu kat dapur..hhii...sbagai tambahan..aku buat sup sayur...baru seimbang, kan?

Pengajaran dari memasak kali ni, aku rasa lain kali aku nk bubuh kiub ayam or bilis je dalam oat tu..sebab pes tomyan tu membawa satu bau yang kureng..lainla masak tomyam betul...tambah daun limau purut dan serai segala..wangila baunya...oklah korang pun cubala...makanla oat untuk mengawal kadar kolesterol anda..

Live To Discover..

2 comments:

Ruby said...

alaaa hr tu ko mcm tak suke je menu ni...siap tuang kat aku ko punye...tp mmg nk buat lg...aku sukeeee...

Irnie Rinawaty said...

nampak sedap!