Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Wednesday, April 8, 2009

New Card Reader

Salam semua,
Isnin lepas aku pegi IOI dengan adik untuk bayar yuran Fitness First husband aku. Eeeee tensionla ingat FF tu. Kejam betul. Baya free2 je, tapi tak dapat pegi.

Jalan2 tingatla pulak kamera aku yang rosak tu. Gamba dalam memory card tu banyak tak download lagi. Dengan pantas cari card reader. Akhirnya aku beli card reader ni. Murah je RM29.90 kalau tak silap. Cap taktau. Takde duit nak beli yang branded. Janji boleh baca memory card tu. Cute tak card reader aku ni?






Macam2 jenis memory card boleh guna..

Live To Discover..

4 comments:

lieza said...

ruby. nape kamera rosak?

Ruby said...

liza, camera tu act blh guna lg, cuma kalau guna flash atas tu yg dia jd hang.kena cabut batt trus.tension tul.

lieza said...

sekarang dah ok ke kamera..dah hantar pi servis ke?

Ruby said...

liza, dh anta servis, taktaula bape lama blh siap...diorg srh tgu call je