Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Monday, April 6, 2009

Ke kedai manik

Salam semua,

Bagi yang dah tau, suamiku dah ditransfer ke Kedah. Last week dia dah balik. So ni nak cite kisah minggu lepasla...jalan2 dengan hubby sebelum dia balik Kedah. Meronggeng sakan macam orang baru bercinta..maklumla nanti lama tak jumpa. Sedihnya..huuuuuuuuuu..

Ni kisah pertama dari 3 kisah dalam satu malam..

Mula2 hubby bawak aku ke tempat favourite aku, kedai manik..haha. Saja cari bahan untuk baju2ku yang dah siap tu. Aku pegi kedai manik kat Bangi, kedai yang disyorkan oleh kak izan heartbeads.

Ni lah kedainya...best kedai ni. macam2 ada...kira heaven la gak bagi peminat manik. murah gak. berbaloi untuk bisnes.

Ni aku yang berposing depan kedai..tak malu sungguh kan?

Aku yang tengah pilih manik. tak sedo bila hubby snap gamba. kalau datang kedai manik memang sure lama punya. mana hubby tak bosan nunggu. tu yang ambik gambo je kejenya. thanks abang for being such an understanding husband dengan pe'el ayangmu ini..hihi..

Ok, to be cont to kisah ke 2.
Live To Discover..

2 comments:

honey5ruz said...

boleh saya tau kat mana kedai ni area mana kat bangi?

chachazainal said...

salam..k.ruby..sy follow akak punya blog..sy penah g kedai kat bangi ni...sequin dia ok tak???turun color tak..sbb sy bli manik je..sequin sy g bli kat serdang lama