Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Thursday, April 23, 2009

Tere kah Aku??

Salam semua,

Jawapannya...memang tere + terrorist..wakakakak

Kenapa aku cakap aku tere?sebab aku diberi tugas untuk menyiapkan 2 tender yang perlu disubmit pada hari yang sama, yakni hari ni...dan pada masa entry ni ditulis, aku baru melepasi tahap busy peringkat gaban.

Kenapa agaknya superior aku bagi aku buat 2 tender pada hari yang sama ek?adakah sebab pada pandangan dia aku mampu handle?ooooohh tak mungkin...atau adakah sebab dia rasa tender ni memang akan kalah dan tak kisah aku yang tak berapa tere ni yang buat??emmm maybe kot....hihi..

Oleh kerana aku akan r****n tak lama lagi, so aku tak kisah pon. Bagila aku keje banyak mana pun. Kalah pun peduli apa aku.

Live To Discover..

1 comment:

Ruby said...

ciare-->>tere kan aku?cemerlang kompeni ni aku buat..