Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Tuesday, May 5, 2009

Balik Kampong!!

Salam semua,

Kat opis takde masa nak berblog. Busy sangat jahit manik..kuikuikui..sementara takde tender apa salahnya aku jahit manikkan?at least aku tak ngulor, setia je kat opis tu.

Cuti Hari Pekerja yang lepas aku balik Kedah, jumpa suami. Actually tujuan utama balik ni sebab nak cuci rumah yang bakal kami tinggal nanti.

Ni nak cite pasal perjalanan aku balik. Aku beli tiket 1hb May, 11:00 am. Ni beli last minit. Kalau ikutkan rugila balik 1hb tu, tapi husband kata takpe, so aku ambik jela tiket ni. Janji dapat balik. Pada sangkaan aku sempatla sampai pukul 5 ke...ok lagi tuh...tapi rupa2nya sangkaan aku meleset.



Aku naik bas Trans kat Jalan Duta, Adik anto. Sampai awal sejam, dengan sabar aku menunggu pukul 11. Memang tak rasa lama sebab sempat tengok TV cite High School Musical. Layan beb. Tup2 pukul 11 tu tukang jaga 'Status Board' bas Trans tu tampal status "Maaf, Bas Belum Sampai". Whatdaheck?? Apa terjadi dengan bas ku? Bas ke tempat lain datang ontime je. Memang superbla sharpnya, tapi bila tang bas aku nak naik ni problem lak. Hampeh tul...rosak rupanya, kena tunggu bas ganti. Caittt!!!!Dahla adik aku yang ondaway sms bgtau jalan jem..huuu...punah harapanku..dahla bas lambat, jalan lak jem..kol bapela aku nak sampai...??






Lastly, kol 1 noon baru bas sampai...eeeee..gerammm..dahla bas bau semacam je. Bau ala2 hapak gitu, sabo jela laki aku cakap. So aku seperti biasa naik je bas tidola, apa lagi..hihi..kononnya kalau tido cepat sampai.

Sepanjang jalan ada gak aku terjaga. Nampakla keadaan jalan, bas slow gak sepanjang Rawang nak masuk Perak tu. Jenuh gakla. Tapi Alhamdulillah takla sampai berhenti, jalan tapi slow..akhirnya aku tertido lagi..hihi...tido jaga tido jaga akhirnya sampai Alor Setar. Tengok jam pukul 6 lebih. Wow!!hebat gak. Sure bas laju time aku tido. Aku bajet sampai malam.

Ni lah pengalaman naik bas time cuti umum. Mencabar beb.

Live To Discover..

No comments: