Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Tuesday, May 26, 2009

Jalan-jalan at weekend

Salam,

Sebelum hantar husband aku naik bas kat Pudu pukul 4.30 Sabtu lepas, sempatla kami jalan2. Ni la antara gambar2 masa aktiviti jalan2.


My hubby dengan bagpacknyer...

Suasana di Pudu....dah lain dari dulu..


Lukman (sepupu-abang si Ati), Ati dan adik...dalam Star LRT...


Man dan my hubby masa lunch...kat Sogo...


Man dan Ati....


Aku dan adik....

Ni menu aku dan adik makan...black pepper spageti, kat kyros kebab....sedapppp....


Ni favourite my hubby...kebab with fries by kyros kebab..


My hubby....


My hubby and me...Ati ambikkan gamba kami...

Ni kat Giant Bandar Kinrara, dekat rumah adik....aku, adik and Ati....spec tu aku baru beli...mengancam tak? hihihihi....beli untuk driving....tu yang beso tu...


Kat Giant lagi...Ati, aku dan adik berposing...

Live To Discover..

No comments: