Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Tuesday, May 26, 2009

My Hubby at my office

Salam,

Seperti yang aku mention kat entry lepas, my hubby came last weekend. Actually dia datang untuk uruskan hal2 tertangguh sebelum aku pindah sepenuhnya ke Kedah. So Jumaat tu keluarla kami buat segala urusan. Penat beb pindah. Pagi tu kami lepak kat ofis aku dulu.


Tetiba lak my hubby bekenan tangkap gamba dalam cermin..hihihi..

Inila rupa meja ku..strategik tau...membelakangkan tingkap...kosong je meja aku kan?maklumla nak resign...laptop tu pun kompeni punya...nanti kena pulangkan la nampaknya..huuuu..alah bukan best pun, lembap gile...


Aku yang seronok husband datang...


My hubby dengan notebooknya.....huuuu nak notebook gak bang!...

Live To Discover..

No comments: