Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Tuesday, May 26, 2009

Menggedik di Fun Fair

Salam,

Alkisahnya Khamis lepas aku, adik dan Ati (sepupu) pegi Fun Fair kat perkarangan Stadium Bukit Jalil. Mulanya tak bercadang pun. Tapi oleh kerana kami takde idea nak buat apa sementara menunggu my hubby yang dijangka sampai tengah malam dan perlu diambil di Pudu, timbulla idea nak pegi Fun Fair ni.


Rasanya yang paling enjoy si Ati, banyak game dia naik. Ni masa adik dan Ati naik Euro Wheel. Ala yang macam roda tu. Besar benda ni. Confirm boleh nampak sampai KL kat atas sekali tu. Aku tak naik. So aku tunggu je kat bawah. Lama gak. Banyak pusingannya. Ngantuk aku dibuatnya nunggu diorang.

Again, Ati main Sky Rider. Fuhh berani minah ni beb. Korang tengok tu. Dia sorang je main ni. Laju tau benda ni pusing sampai kitorang kat bawah ni yang seram tengok. Mana taknya, sampai tak nampak mana dia, punyala laju. Dia lak muka selamba je. Tak gayat langsung.


Aku main ni je. SuperJet..hihi. Penakut betul aku ni. Benda ala2 jet tu boleh turun naik. Aku pilih pusing rendah je..Si Ati, again, dia tarik tuil tu sampai tinggi gila. Serammm....


Si Dara Gedik...hihi Ati dan adik..



Aku dan Ati..(aku tak gedik ok..hihihi). Lepas main kami terus ke KL arah Pudu...

Live To Discover..

No comments: