Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Tuesday, May 5, 2009

Aktiviti di Kampong

Salam,


Oleh kerana hari Jumaat 1 hb tu aku dah rugi sehari, hari Sabtu tula aku dan suami memulakan aktiviti.


Pagi2 tu kitorg sarapan kat luar berdua. Mertua aku dan adik2 ipar dah keluar berniaga. Awal diorg keluar, tak sedar bila kuar..hihi..Lepas makan, kitorg join mertua aku berniaga. Sajala nak tengok2 macam mana. Memang ok bisnes. Banyak gak pelanggan. Seronok tengok. Kitorg lepak kat gerai mertua aku sampai tengahari dan sampai tutup kedai.


Best gak lepak2. Sambil tu gedik tangkap gambo dan main kucing yang aku jumpa. Manja je. Cute.....




Pemandangan ni biasa je kat Kedah. Tapi sekali sekala tengok sejuk mata. Indah, damai je. Ni tengah musim menyemai. Tu semua anak pokok padi. Nanti akan dipindahkan dan disusun. Cheewah aku kan anak petani, tengok je dah tau..riaknye aku...



Petang tu barula sempat buat aktiviti utama kami. Cuci rumah. Actually rumah ni mak mertua aku punya. Dulu ada penyewa. Skang dah takde. Dari dibiarkan je baik kitorang duduk, kan?






Inilah rumah kami, gambar diambil selepas rumah dicuci. Kira okla, bersihlah gak. Janji kaki selesa nak pijak.

Live To Discover..

3 comments:

lieza said...

nanti duduk kat umah ni ke lepas pindah kat kedah? Besar rumah ni..Cantik..kat jitra juga ke?

Ruby said...

liza >> haah ni lah rumah aku nanti, kat sebelah Hospital Jitra, Taman Desa Damai namanya.

OldFriendtoBEUnKnown said...

send my regard to your sister Cikgu Zaleha...