Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Saturday, March 14, 2009

Kamera baru....

Salam semua,

Akhirnya...dah tak perlu pinjam dan mengenden (paham ke vocab ni?) kamera orang dah. Alkisahnye, masa balik Kedah cuti Maulidurrasul yang lepas, aku n hubby terjumpa kamera Fujifilm kat Star Parade, Alor Star. Tapi sebab ada masalah teknikal sikit, kami tak jadi beli. Pendam dalam hati je...

Tengahari tadi lepas kuar dr Fitness First IOI Mall Puchong, aku n hubby jalan2la dalam shopping mall tu. Tup2 terserempak kedai kamera. Pastu terjumpa la pulok kamera yang kami berkenan dulu tu...dengan cargas kami tanya itu ini dan test segala. Akhirnya kami belila kamera tu...Fujifilm S1000FD...gambo ni amik dari internet sebab susahle nak tangkap gambar kamera ni..dalam cermin tak cantik lak..so tunjuk bukti kotak je.





Lepas ni senangla aku nak menjalankan bisnes manik aku tu. Sebelum ni asyik pinjam kamera adik je. Susah gak pinjam2 ni, ye la, kadang2 time nak pinjam orangnyer takde pulak. Alamat melepas nak tangkap gamba..penah satu kes guna henpon je...kualiti memang tak sama punye..

Okla, lepas ni sure aku update blog hari2 macam adik, hihi. Tangkap gambo je kejenye..okla to be continue in next post...

Live To Discover..

1 comment:

Ruby said...

alaa ape nak jeles, kamera ko pun berkualiti gak...no hal..ok je jadi cameraman tambahan..gamba baek punya...