Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Sunday, March 15, 2009

Aku yang simple...

Salam semua,
Aku just nak share tentang barang2 mekapku..hihi..rasanya tak layak dipanggil barang mekap, sebab seperti tajuk di atas, aku ni simple je. Barang mekap pun basic gile..
Lip balm: dari Avon, aku slalu pakai sebelum pakai lipstik, atau bila2 aku rasa bibir aku kering.

Lipstik: Maybelline, aku slalu tak pandai pilih kaler, kaler ni actually terang sangat, tapi masa test nampak elok je..tension gua.


2 way cake: from Cosway, namanya Miyami, best ooo, setaraf maybelline atau loreal kualitinyer, dan yang pasti murah je kalau offer, as low as RM 16.90.


Eye liner: dari Avon...bolehla......


Semua ni wajib ada dalam handbeg...
Okla...tu je nak habaq...daaa...
Simple tak aku?
Live To Discover..

No comments: