Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Sunday, March 15, 2009

Adik Ipar Ewin kawin

Salam semua,
Tadi, tengahari, pegi kenduri kat Banting. Ewin jemput. Adik iparnya kawin. Aku dan husband memang suka pegi kenduri kawin ni. Maklumla, makan sedap dan free..hihi. Bukan selalu dapat makan.
Ni kali kedua aku sampai Banting. First dulu masa kerja kat Tesco Kajang, pegi Banting untuk tengok2 Tesco Banting. Tapi masa tu datang tak ingat jalan langsung. Kali ni pulak datang berpandukan Google Map. So Alhamdulillah, boleh dikatakan tak sesat. Cuma di simpang last terpaksa jugak call untuk pastikan kesahihan simpang tu.
Dah lama tak jumpa Ewin, so excitedla. Dia maintain je macam last aku jumpa dia tahun lepas. Anak dia dah besar. Manja betul. Tapi sopan je cium tangan aku..hihi..pandai Ewin ajar anak dia.
Okla, jom layan gambar sekitar kenduri...

Ni husband Ewin and son diorang, Irfan..anak abah ni..

Ini aku dan Ewin la...kitorang member dari sekolah menengah tau..dari form 1..

Ni dessert, bubur caca + segala macam ubi...sedaaappp...

Ni main menu, nasi minyak, ayam goreng tepung, daging masak hitam, dalca sayur, rojak buah dan buah limau. Banyak gile menu dia. Tu pun aku tak amik rebung masak lemak, papadom bulat dan ikan masin. Aaaa air sirap, standard la..

Ini my hubby, ceria je lepas kenyang..hhihi..

Tu saja cerita dari Banting...nanti cite lain pulak..


Live To Discover..

No comments: