Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Thursday, February 12, 2009

Happy Birthday Mak!!

Salam semua,

Hari ni (12 Feb) harijadi mak kite. Cadang nak masak bihun sup mlm ni n 1 dizet spesel...okla tu mkn bihun malam2...menu yg sesuai untuk org yg nak diet...party, party gak...kesihatan ttp kena jaga..uhuk mcm x sesuwaiii je aku yang cakap..

Mak, keme doakan semoga mak panjang umur, murah rezeki, dan bahagia selalu..ampunkan dosa2 kami sepanjang mak dalam jagaan kami..huuuuuuuu..mesti mak rimas dengan kami yang malas...tapi adik la lagi yang mls dari keme kan kan kan..hihi jgn mare adeeek...

Emm rasa macam nak beli hadiah untuk mak, tapi xde idea nak beli apa. Ape yang sesuai ek?nantilah difikirkan balik.

Hmmm dalam bergembira di besday mak hari ni, hati aku sayu memikirkan esok (13 Feb). Tarikh keramat dalam hidup aku...takpela, esok cite.

Wassalam.

Live To Discover..

2 comments:

Ruby said...

amboi byk canteeek..senangnya alasan..ko tu kena latih diri dr sekarang..nanti senang, masa tu baru ko berterima kasih kat aku..haaaaa

Ruby said...

mlm ni ko msk bhun sup tau...tunjuk keikhlasan sket..hihi..aku buat dessert..eh desert..eh lupala mana satu..