Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Sunday, February 1, 2009

1 February - Selamat Ulang Tahun

Salam semua,

Dalam kalender cuti umum Malaysia, tarikh ini adalah Hari Wilayah Persekutuan. Tapi dalam kalender hidupku, tarikh ni amat mengusik jiwa.

Walaubagaimanapun, aku sendiri keliru samada nak bergembira atau bersedih pada hari ni. Maybe perasaan bercampur baur. Kenangan tu susah sangat nak lupa, walaupun dah setahun berlalu. Ada yang cakap, tak perlu nak lupakan. Anggap itu satu kenangan manis. Tapi diri ini takla setabah mana. Walau dah cuba sekuat mungkin, patah hati juga di akhirnya.

Ada yang cakap aku bertuah. Bertuah ke? Emmm aku ni bukanla seorang positive thinker, dan iman aku ni rasanya takla setebal mana. Terlalu nipis. Kadang2 goyah jugak bila dapat dugaan macam ni. Bertuahnya dapat husband yang sangat penyabar dan understanding. Dia la penguat semangat aku. Dan dia jugala 'ustaz' yang sedaya upaya menyabarkan aku.

Ada juga yang cakap aku ni kuat. Oh tidak, maybe di luar nampak macam kuat, tapi dalam hati, senyap2...hanya husband je yang tahu..betapa gelongnya kepala aku ni.

Apala agaknya pandangan orang terhadap aku ye?teringin sangat nak interview orang2 yang kenal aku dan tau tentang peristiwa tu. Ada yang cakap diorang paham perasaan aku. Tapi pada aku, takde siapa yang paham, kecuali mereka yang bersituasi sama macam aku.

Apa2 pun, semua ni masih macam mimpi. Cuma kesan luka je yang menyedarkan aku ini semua realiti. Harap aku dapat bersabar sampai bila2. Dan harapan paling besar bagi aku dan suami agar dikurniakan pengganti yang lebih baik, seperti yang dijanjikan.

Selamat Ulang Tahun Muhammad Nur Syakirin...anakku..


Live To Discover..

1 comment:

Ruby said...

Insyaallah..thans sis..