Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Friday, December 19, 2008

Kat Mana Nak Join Kelas Menjahit??

Salam semua,

Dah dekat 2 bulan aku mencari2 kat mana ada kelas menjahit. Biasa la sure nak survey yang murah dan kalau boleh yang ade sijil skali. Barulah nampak meyakinkan.

Dalam internet ni banyak gak. Tapi boleh tahan gak mahalnyer. Aku skang ni aim nak blaja jahit baju kurung je dulu. Lepas tu barula blaja jahit lain sikit2. Mana ada modal weh nak blaja sume skaligus.

Actually aku excited nak masuk kelas menjahit kat FTIMDC Sunway, pengasasnya Pn Rozita Jaafar (idola dunia manikku). Cadang nak blaja part time, tapi takde sijil lak. Terus rasa down. Lepas ni kena teruskan operasi surveyla nampaknya. Chaiyok ruby..

Live To Discover..

p/s: mesin jahit yang diorder dah nak sampai, tapi menjahit tak reti lagi..huuuuuuu

3 comments:

Ruby said...

aku nak blaja dengan cikgu sebab aku ni payah sikit guna arahan berbaca n tgk gamba ni...at least kalau ade cikgu boleh tanya soklan, kalau buku or online, nak tanya sapa?hihik

sfaridah said...

Go to Noramanik.fotopages

Ruby said...

sfaridah... noramanik ajar jahit baju gak ke? ingatkan jahit sulaman manik je.