Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Tuesday, December 30, 2008

Sakit Tekak Time Cuti

Huuuuu nangis dulu...

Cuti krismes + awal muharam lepas balik kampung kat ayer tawar..adik i bertunang. Sume persiapan no hal, everything ok..aku je yang tak ok..

Aku n adikku balik kampung krismes pagi 25hb tu...actually hari selasa dah pegi klinik sebab sakit tekak, tapi tak ok2 smpai 25hb tu..pegi amik ubat skali lagi...smpai kampung jenuh minum air banyak2..

26hb - hari kedua kat kampung tekak ni makin teruk..last skali takde suara..cakap macam berbisik je..huuu...husband dahla tak boleh balik kampung, nak call lak tade sora...dugaan betul...

27hb - Hari ketiga...hari kenduri...sora kuar sikit2 je..susahla nak berkomunikasi...time kenduri dahla kena cakap kuat2...semput dada dibuatnya...tapi dengan sora ciput2 ni la aku jadi penyambut tetamu...segannya bercakap dengan pihak lelaki..tapi hantam je la..terpaksa..dah kenduri adik sendiri, takkan nak harap orang jek..itu je yang aku boleh sumbangkan..tenaga yang tak seberapa..

28hb - sari lepas kenduri sora makin ok..tapi kasar macam jantan. Kenduri ni susah nak jaga makan, sume makanan berminyak..blasah je la...

29hb - sora ok 90%..tinggal batuk2 and serak sikit je..time to go home to Putrajaya dengan mak and adik.

Ni la 1st time aku mengalami kejadian takde sora. Slalu tu sakit tekak je. Tapi yang paling tak best...kenapa aku sakit time cuti???kenapa tak sakit time hari keje??boleh MC...hihihi...rugi..rugi..

Live To Discover..

No comments: