Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Tuesday, January 6, 2009

Dah Lama Tak Buat Tender

Salam semua,

Akhirnya....last week aku dan Kakwa dapat assignment buat tender JAS. Setelah sekian lama...hampir sebulan lebih takde tender kuar..so kami orang2 teknikal takde kejela..ngulat dan buat blog jela...

Oleh kerana dah lama tak buat tender, maka terkial-kialla aku menengok balik contoh tender2 lama..nama supplier pun ingat2 lupa..otak dah krem. Nasib baik buat secara duet..kalau sengsorang mesti kalut gile.

Inilah kehidupan orang buat tender..kalau time banyak tu nak makan pun tak sempat..(tapi aku makan gak, kalau perut kosong masuk angin..hihi..alasan kuat makan..mana tak tembunnn). Dan kalau macam hujung2 tahun, time goverment tutup semua akaun dan takde bukak tender, terus takde keje. Sampai aku sempat menjahit manik kat ofis..shhhh jangan bagitau orang..hihi..anyway time keje, aku keje leklok..time takde keje lepakle habis2an betul tak? takkan gedik nak tunjuk rajin lak..menaip laju2 depan bos..haha..sooo not me..

Okla, nak pegi lunch dengan supplier ni..hope kena belanja best2 punye..

Live To Discover..

3 comments:

Ruby said...

mamam kat secret resepi cyberjaya jek..

Masviona said...

wat tender????uhuksss.....kalu leh nak elak time kena wat tender...larikssss...mesti bz kan

Ruby said...

yup masviona...hari tender closing adalah hari yang paling tensiou dan kalut gile...kecoh satu ofis...paling nyampah kat supplier sbb suka bg quotation last menet...