Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Sunday, March 6, 2011

Tambahan List Rindu-Rinduan

Pelik lak tajuknye...

Yang penting aku nak cakap bahawa anak sedaraku telah bertambah....hihi....seblom ni rindu kat kyra n kyrin je...ceewah..kat mak deme aku tak rindu kah?..kui3x.

Sekarang ni ada new entry...iaitu....

..

..

..

..

..

..

..

Muhammad Khair Rayyan.....anak adik i.....baby yang sungguh cute...tapi aku takut nak pegang sebab dia asyik nak nangis jek kalau aku pegang...huuuu...takde tokoh langsung...ke sebab dalam ni pun boy gak?hhihi...


My hubby with Rayyan...comelnyer si mata bolat...

Rayyan n mamanyer...my sis..

Rayyan n papanyer...suka sangat pic ni sebab kalo zoom dekat2 nampak muka eksen si Rayyan..hihi

I like gambo nangis2 ni..opsss topi yang i buat tu ter'enterprem' lak...

Manje sungguh si Rayyan dengan mamanyer...

Hihi...manisnyer senyuman budak ni...

Rayyan macam tido2 ayam je..

Rayyan masa kenduri cukur jambulnya...ni gambo hujung tahun lepas...

Eh nape takde gambo aku dukung Rayyan ek?huuuuu...rasanya ada gak aku pegang dia...aku je rajin amik gambo orang..orang lain tak sudi pun amik gambo aku..huuuu...emo ni...

Live To Discover..

No comments: