Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Sunday, March 20, 2011

Tak Rajin Buat Itu, Tapi Rajin Buat Ini

As-salam,

Emmm apala aku nk cakap pasal tajuk entry ni ye. Cuma nak cakap, pregnant kali ni aku memang malas masak, malas buat keje rumah and malas dengan keje2 ofis..hihi..boleh? Tapi keje ofis tu kena buatla jugak. Gaji kena halal beb. Keje umah tu bolehla mintak tolak ansur dr hubby ye dok?

Tapi nak habaq mai, walaupun aku malas dengan semua tu, aku rajin tang lain..hihi..sehingga terwujudnya blog baru aku ni. Rajin tak? rajin tak? hihi... Paling layan adalah crochet (kait). Tekun gila buat semua tu sampai hubby perli2.

"Tempahan banyak ke?"

Padahal mana ada tempahan pon. Syok sendiri je dapat ilmu baru. Ada masa lapang sikit je, rasa tergedik2 nak buat. Macam ketagih lak.

Tapi sapa sangka, ada gak yang nak menempah beg (dari nurse kat klinik kesihatan yg aku check up pregnant tiap2 bulan) dan topi untuk baby (dari kawan adik aku yang tertengok gamba anak adik aku pakai topi aku buat)...wah3..tak sangka boleh dapat bisnes baru..

Thank you baby, sebab babyla ummi dapat ilmu dan bisnes baru..dulu gatal2 crochet sebab nak buat barang2 baby spt. mitten n booties, topi, sweater dll. Tup2 boleh gak dikomersilkan..hihi..babyla semangat dan inspirasi ummi.. thanks sayang..

(background rumah selerak dan benang crochet..hihi)
Live To Discover..

No comments: