Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Tuesday, October 20, 2009

Siannya blog aku nih!!

Salam,

Hai lamanya aku abaikan blog ni..dah dok rumah pun macam tak sempat plak nak bukak pc. Bukan apa, aku kalau boleh nak meminimakan penggunaan letrik kat rumah ni..berjimat..maklumlah dah tak keje, takmaula jadi pengabih bogheh je kan?

Lepas raya hari tu aku just update blog manik aku je...bisnes kena jaga beb...tu pun ada bbrp customer yang contact aku tru emel yang aku tak sedar...nasib baik adik aku rajin tolong tgk2kan..hihi..

Tambahan skang ni ade pulak Facebook...tapi FB ni mcm meriah sikit dari Friendster...so layan fb pulak...nak upload gamba lagi...mmg tak terlayan mcm2 aktiviti kat Internet ni..

So mana yang ada je lah ye...

Live To Discover..

No comments: