Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Friday, August 7, 2009

Kami pun orang kampung, pun dah join, anda bila lagi????

Salam,

Semalam aku, hubby and An (adik ipar) pegi Sg Petani, ke rumah Abg Zul. Dia buat kenduri sempena nak pegi haji. Actually datang ni nak pegi umah Kak Rin bawak prospek. Rumah diorg saling membelakang je.

Actually mula2 aku n hubby berat sangat nak masuk Hai-O ni. Maklumla sebelum ni dah penah masuk Cosway(cara bisnes ala2 MLM gak sbb kena cari orang bwh, tapi tak ngaku MLM). Tapi tak sampai ke mana sebab lepas je aku masuk, diorang tukar plan. Dulu aku tertarik kat Cosway sebab motonya, nak tambah pendapatan sampingan. Tapi plan baru ni pulak, lebih kepada nak cari orang dan kena beli barang yang banyak. Kat sini aku dah perasan, Cosway dah mula nak jadi macam MLM lain. Kena beli barang banyak2 dulu, dan cari orang bawah.

Setelah mendengar penjelasan dari orang yang arif, maka hati kami tertarik dengan pelan perniagaan Hai-O ni, yang lebih nak melahirkan usahawan. Dan diorang mengaku yang Hai-O ni memang MLM. Aku berharap pilihan kami kali ini tepat dan dapat merubah kehidupan dan masa depan kami. Doakan kejayaan kami.....

Kepada sesiapa yang berminat untuk menjadi usahawan, rebutlah peluang ini. Dan sama-sama kita berusaha ke tahap yang lebih tinggi.



My hubby and Abg Zul, ada cam ke? takkan tak cam kot.

Kak Rin, me, Nurul, Kak Normah (wife Abd Zul), and An.

Me, Kak Normah and An...


Live To Discover..

No comments: