Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Saturday, June 27, 2009

Apa Yang Berlaku...

Salam semua,

Rindunya diary digital aku ni...ini merupakan entry pertama aku dari utara ni...nak kata sibuk, takla sangat, cuma takde kesempatan nak access internet. Kena tunggu husband balik keje baru boleh guna Broadband dia. Tapi bila husband dah balik, malas le pulok..hihi..

Saja nak share aktiviti aku sepanjang dok utara ni...

Lepas je aku resign, aku terus balik Perak, adik kawen. Gamba adala sikit2, camera prob daa...aku buat jatuh. Huuuuu bengkek je husband aku. Dahla camera baru kuar service. Petang kenduri tu aku and hubby terus balik Kedah, Ahad hubby keje...tak dapat cuti sejak dilantik jadi setiausaha mesyuarat mingguan.....

Seminggu dok Kedah aku balik Perak sorg2, pegi Ganu dengan sedara-mara, rombongan adik ke Ganu lak....padahal dia dah pegi sana awal2..hihi...hemm...kitorang pegi bagi semangat je la...

Beberapa minggu yang lepas, nenek hubby lak meninggal dunia, dan pada masa yang sama, pak mertua adik aku (baru beberapa minggu adik dapat pak mertua), meninggal malam sebelum nenek hubby meninggal. Nenek hubby meninggal subuhnya. Itulah lumrah kehidupan, ada yang datang, ada yang pergi....

Pada hari2 biasa aku jahit manik (sikit2 je sejak pindah Kedah). Selebihnya aku pegi tolong adik ipar aku menjalankan bisnes pakaian wanita milik mak mertua aku (T-shirt muslimah, blouse, jubah, tudung, tudung kanak2). Tapi kadang2 je la aku tolong. Especially kalau ada apa2 event such as ekspo, open day atau pameran. Seronok gak beniaga ni. Sempatla aku promote manik2 aku..hihi...

Rasanya lepas ni aku kena cari keje tetap gakla, tak bestla takde duit sendiri. Bisnes manik pun macam lembap je. Tak boleh nak harap sangat. Tapi nak keje ape ek? Kepada sesape yang tau kat mana2 ada kerja kosong, bagitaula saya ek? Thanks...

Live To Discover..

No comments: