Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Wednesday, November 16, 2011

My first night with him...

Korek2 memori phone jumpe gamba2 ni. Syoknye tingat time ni...malam pertama aku tido dengan aqwa, as a mother beb, cam tak caye. Oleh kerana aqwa kena tinggal kat nicu 2 malam, ni malam ke-3 ni la malam pertama kami..hihi..tak ngantuk langsung aku rasa. Asyik tengok je budak kecik kat sebelah. Macam2 pikir time tu...betul ke anak aku ni? betul ke itu? betul ke ini? hihi..aku rasa ibu2 baru memang macam ni...

Time ni aqwa dah kena jaundis sikit2, tu yang tempek aloe vera, petua orang kampung, aku rasa kool fever tiru konsep ni...menyejukkan..eeeee bambamnyer anak ummi...

Rasanya muka aqwa tak berubah dari dulu, cuma pipi je dah surut...tu yang nampak lain...lagi satu fesyen rambut yang berbeza....yang lain sume sama jek..

Rindunye anak ummi ni.

Live To Discover..

No comments: