Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Tuesday, August 16, 2011

Bismillahirrahmanirrahim...

Salam,

Cerita 2 bulan lepas....

23-31 mei - aku dah start cuti...konon2 takut terbersalin awal dari due aku which is on 1st june...tapi ternyata belum sampai masanya...seminggu berlalu begitu saja...aku just berehat kat rumah...nasib baik ada mak temankan...takde sebarang tanda2 kecuali rasa badan berat ya amat n tak larat dah nak buat ape2...cuma usaha terakhir pada 31st may tu aku g shopping sakan dengan hubby yang jugak dah bercuti...orang kata kalo banyak jalan senang branak...kita lihat..

1 jun - kol 3@4 pagi aku dah rasa sakit belakang yang lain macam..tapi cek takde ape2..tido memang tak lena malam tu...oleh kerana doktor dah menetapkan bahawa aku wajib bersalin 1 jun kalau tak bersalin2 gak sebelum tarikh tu, kini tibalah masa untuk menyerah diri. So subuh tu bangan macam biasa n cepat2 bersiap untuk pegi hospital sultanah bahiyah Alor Setar..hihi..rasa istimewa sungguh diri ini dapat pergi menyerah diri untuk bersalin, takde sebarang tanda..tak macam orang lain yang turun tanda kat rumah..


So inilah gambar terakhirku dengan perut beso...ni masa nak g breakfast..amik tenaga sebelum pegi hospital...macam tak caye ada budak dalam perut tu..hihi..lepas makan terus gerak ke hospital..mula2 takde sebarang perasaan...tapi makin dekat mula la rasa berdebar2..pikir macam2..imagine macam2..tapi selang seli dengan rasa tak sabar nak tengok muka budak kecik ni....

Cerita di hospital akan bersambung di entry baru....

Live To Discover..

No comments: