Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Sunday, April 10, 2011

Rindu Pada Family

As-salam...

Tah nape tetiba rasa rindu kat family...rasa lama sungguh tak jumpa..padahal bulan lepas aku dah jumpa mak dan adik aku kat Bukit Jalil nun. Maybe sebab kejap sangat jumpa, so rasa macam mimpi je perjumpaan yang singkat tu.

Kalau ikutkan family aku bukannya ramai sangat. Kami 3 beradik n mak je. Tapi sebab semua dah kawin so payahla nak set satu masa untuk gather2 kot. Raya lagila. Turn ke rumah mertua masing2 memang tak boleh usik dah, bahaya..hihi.. So mengharapkan takdir je la untuk temukan kami..huuu..sedih lak.

Tapi rasanya rindu kat anak sedara lagi kronik..hihi. Kyra n Kyrin dah beso n bijak agaknya. Rayyan pulak nasib baik mamanyer slalu update kat blog. Terubatla sikit rindu tu..tapi tiap kali tengok gambo asyik berubah je. Cepat sungguh budak2 ni membesar. Emmm..anak aku nanti ada ke yang sudi rindu..huuuu..emosi jap.

Last but not least..gambo2 Rayyan masa aku n hubby g KL bulan lepas..inilah hasilnya dari perjumpaan yang sekejap itu...


Alalala..comelnye tenung..muka putih melepak dengan bedak mamanyer buboh..hihi..


Bukak baju dia..yeahhhh..


Huhuh..awat kerot dahi?


Putihnye Rayyan...gelapnyer pakteh..hihi

Live To Discover..

1 comment:

Ruby said...

serius ke nk dtg ni?..jauh oooo..takut tak berbaloi je..huuuu