Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Monday, February 28, 2011

Besday Mak

tukang sponsor..


menu seafood (siakap bakar n 3 rasa, udang msk pedas, sotong goreng tepung, kailan n ulam2)
aku n mak

Entry ni dh terlambat sebenarnya...sebab besday mak 12/2 yang lepas..huuu...alang2 mak datang umah, aku n hubby bawak mak pegi makan2 kat kuala perlis...dah banyak kali mak datang...ni 1st time bawak mak makan sini...bukan apa...sebab mak kena jalan jauh sikit...

Actually aktiviti makan2 ni seminggu awal dari besday mak..kira in advance la ni...sambut siap2 alang2 br dapat gaji..hihi...time besday sebenar tu aku ada hal sikit..

Mak dah 67 tahun rupanya...alhamdulillah mak masih sihat...cuma kaki je tak larat jalan banyak..aku doakan mak semoga panjang umur dan sihat selalu untuk main dengan cucu2...especially anak2 aku nanti...nak rasa gak bagi cucu kat mak...

Baby, nanti main elok2 dengan opah ye..

Live To Discover..

No comments: