Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Thursday, October 30, 2008

Selagi celik mata..keje..keje..keje

Kerja ni satu ibadah, tapi kalau terlalu dihambakan kerja mcm mana ek?

Kadang2 aku sendiri x paham dengan diri sendiri...nak duit..tp taknak keje...act bukan taknak keje..tapi taknak keje yang overloadla...

Stayback2 ni act bukan favorite aku...sapela yang suke keje memalam...even zaman single2 dulupun aku memang tak suka...sape kata orang single takde komitmen..ade ape..komitmen dengan diri sendiri...berehat..supaya esok fresh untuk sambung keje..

Tapi kalau tak buat keje kang, dikatakan makan gaji buta lak...keje office hour dahla! nape kena ganggu waktu privacy orang? kenaper????? Hate most - call org slps waktu keje and weekend..n tanya psl keje...hey...udah2 le tu...(act aku pun kdg2 penah call org time2 ni, tp terpaksa beb..sorry)

Kadang2 aku rasa yakin boleh ubah sesuatu sistem cara aku bekerja sedia ada...nak ubahla untuk kesenangan bersama...tak nyusahkan diri dan org lain...tapi apakan dayaku...tak mampu rupanya...so just live on like that lor...

And kadang2 aku sendiri confuse dgn skop kerja aku...so apa lagi...hantam je la...best woo hantam2 ni...aman je...xpyh pening2...formula yang plg senang..cut n paste je..haha..

Ape lagi ek aku nak mrepek pasal keje?...takut kang terbuat kontroversi lak...ok lah...wa pikir la sendiri nanti...


Live To Discover..

1 comment:

PuanKayangan said...

Kerja makan gaji...apa nak buat. Nak tak nak kena la buat gakkan.