Promote Your Product

Quality advertising. Big traffic. Increase sales. Promote your website. Advertise your product to shoppers.

Monday, April 11, 2011

32 weeks ++ Still Oblique??

Gulp....

Baru balik cek up....dah 32 minggu rupanya..hihi..buat2 pelik lak..padahal memang tau..tapi yang seramnyer misi kata kepala baby still tak engage. Kepala dia dah kat bawah..tapi macam ke kanan sikit...punggung baby kat kiri atas...emmm..bersilang anak ummi kat dalam ni ye..

Malam tadi baby buat lagi aktiviti kick2 kat bawah tu. Seram nyah!. Punyala aktif sampai hubby risau tengok perutku bergelombang. Baby tengah try nak masuk laluan kot. Harap2 camtula. Aku harap sangat2 untuk deliver secara normal ni. So malam tadi aku n hubby dok menonton perut aku jela aktivitinye. Macam tengah contraction pun ada, kejap2 sakit, kejap2 ok..cheewah macamla penah mengalami contraction...eh penah..masa induce untuk D&C dulu....

Alhamdulillah setakat ni barang2 n beg baby untuk ke hospital dah siap. Beg aku je belom..huuu...tapi aku dah berjaya pilih set berpantang. Jenama adalah rahsia. kalau ok baru akan dikhabarkan dan dipromote kat orang lain..hihi..

Emmm tak sabarnya tunggu baby..tapi takutnyer nak bersalin..hihi..

Live To Discover..

No comments: